Veel gestelde vragen

 

CONTACT

 

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons het snelste bereiken door een mailtje te sturen naar info@mi-zohra.nl



BESTELLINGEN & BETAALWIJZE

Hoe kan ik betalen?

Je kunt online betalen via Ideal, Paypal en Bancontact. Artikelen die u bij mij aan huis koopt kunt u betalen met een tikkie of contant.

 

Kan ik achteraf betalen?

Nee die mogelijkheid hebben wij helaas niet.

 

Kan ik een cadeaubon gebruiken bij het afrekenen?

Ja dat kan, vul uw kortingscode in op het betaalscherm.

 

Ontvang ik een beschrijving van de stenen bij een bestelling?

Mi-Zohra heeft ervoor gekozen om beschrijvingen van de edelstenen niet toe te voegen aan de bestellingen. Behalve dat het enorm

arbeidsintensief is om voor iedere steen een beschrijving uit te printen resulteert het ook in een enorme hoeveelheid papierverbruik wat niet past bij onze overtuigingen van duurzaam ondernemen. Op de website van Mi-Zohra  staat bij elke steen een keurig en uitgebreide omschrijving.



VERZENDING

 Hoe lang duurt de verzending?

Mi-Zohra  doet haar uiterste best om producten na ontvangst van betaling binnen drie werkdagen te verzenden. Je krijgt altijd een Track&Trace code toegestuurd en ontvangt via e-mail een updates over je verzending. Mi-Zohra maakt gebruik van  PostNL voor het verzenden en leveren van je bestelling

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland

 

 •   PostNL Standaard pakketje €7,65

 •   PostNL Aangetekend verzenden €9,20

Verzendingen boven €100,- zijn gratis.

 

Verzendkosten België

Het verzenden van pakketjes naar België kost altijd €13,00

Brievenbus pakketjes worden niet verzonden naar België. 

Verzendingen boven €150,- zijn gratis.

 

Welke dagen versturen jullie pakketjes?

Onze verzenddagen zijn doorgaans op maandag, donderdag en zaterdag. 

Tijdens feestdagen en vakanties kunnen deze dagen afwijken.

 

Versturen jullie ook met brievenbuspost?

Wij verzenden alleen pakketten en geen brievenbuspost. Wij verkopen unieke en breekbare producten en willen alleen het allerbeste voor jou! Het is bekend dat brievenbuspost nogal eens vermist raakt en hoe zonde zou het zijn als jouw bestelling je niet of gebroken zou bereiken. Vandaar dat wij gekozen hebben om alleen per pakket verzending onze artikelen te verzenden.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Mi-Zohra?

Ja dat kan alleen na het maken van een afspraak. Hiervoor kunt u contact opnemen via de e-mail.

 

Kan ik het pakketje naar een ander adres laten versturen?

Jazeker, dit kun je invullen tijdens het afrekenproces.

 

Ik heb mijn adres verkeerd ingevuld…

Dat is niet zo handig, maar op zich niet zo’n probleem als je het ons dit direct laat weten. 

Stuur zo snel mogelijk een mailtje met daarin je goede adres en je ordernummer naar info@mi-zohra.nl en als je pakketje nog niet verzonden is kunnen we het voor je aanpassen! 

(Als het pakketje wel al is verzonden kunnen we helaas niks meer doen.)

 

Help, ik heb mijn pakketje niet ontvangen!

Wat vervelend! 

Weet je zeker dat je adres klopt en dat het niet per ongeluk bij de buren is komen te liggen? 

Stuur ons een mailtje en we kijken hoe we kunnen helpen!



RETOURNEREN

Kan ik een product ruilen?

Nee, ruilen is helaas niet mogelijk!

Wel kan je je producten retourneren. 

Dit kan je doen binnen 14 dagen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je je bestelling wilt retourneren of een deel daarvan dan is dat natuurlijk altijd mogelijk. Vergeet niet om eerst contact op te nemen met Mi-Zohra door een mailtje te sturen naar info@mi-zohra.nl, het retourformulier volledig in te vullen en mee te zenden in de bijlage.

 

Na aankomst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, en is op eigen risico. Beschadigde of verdwenen retourzendingen kunnen wij niet terugbetalen. Zorg dus dat de producten extra goed en zorgvuldig zijn verpakt en kies voor verzending met track&Trace. Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het aankoopbedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald.

 

Ook is het mogelijk om je pakket bij ons af te geven, dit alleen op afspraak. Ruilen is helaas niet mogelijk. Als je een ander product wilt ontvangen vragen we je om een nieuwe order te plaatsen. Vergeet niet je retourformulier mee te zenden anders kunnen we je retourzending niet in behandeling nemen.

 

Wat is het retouradres?

Mi-Zohra

Schoollaan 35

4521 AC Biervliet

Nederland

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we jouw retourzending ontvangen en verwerkt hebben sturen we je een bevestiging. Je kan het aankoopbedrag dan binnen 14 dagen terug verwachten op de rekening waarmee is betaald.



GARANTIE

Help, …. ik heb een kapot product binnen gekregen!

Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! Stuur een mailtje naar info@mi-zohra.nl met een foto en je ordernummer, dan helpen we je verder

 

Zit er garantie op de edelstenen?

Er zit geen garantie op de losse edelstenen die we verkopen. Als blijkt dat er iets mis is bij het leveren van onze goederen, laat het ons dan direct weten!  Maak foto’s van de beschadigde artikelen/beschadigde verzendverpakking en stuur deze mee. Mocht je om een andere reden niet tevreden zijn met je bestelling, dan heb je natuurlijk de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling te retourneren. Voor meer uitleg over het retourneren zie retouren.

 

Hoe lang is de garantie op de sieraden?

Er zit twee maanden garantie op je aankoop van de armbanden, kettingen en hangers. Mocht er binnen deze twee maanden iets mis zijn laat het ons even weten door een mailtje te sturen met een foto en je ordernummer.



VRAGEN OVER STENEN

Heeft Mi-Zohra ook… ?

Mi-Zohra heeft meer stenen op voorraad dan dat er in de webwinkel aangeboden worden. De kans is dus groot dat een bepaalde steen wel leverbaar is. Mocht je een bepaalde steen zoeken maar deze niet kunnen vinden in de webwinkel stuur dan gerust een mailtje naar info@mi-zohra.nl

Wellicht dat we de steen alsnog kunnen leveren.

 

Weet Mi-Zohra wat voor steen dit is?

Regelmatig krijgt Mi-Zohra een foto van een steen opgestuurd met de vraag om deze te identificeren. Hier kunnen wij echter niet aan beginnen omdat dit heel erg moeilijk is vanaf een foto.

Het beste kun je steen meenemen naar bijvoorbeeld een edelstenenbeurs. Hier zijn veel experts aanwezig die de steen dan ook even van dichtbij kunnen bekijken en je van goed advies kunnen voorzien. Je kunt de foto van de steen natuurlijk ook posten op één van de vele forums op het Internet.

 

Koopt Mi-Zohra ook stenen van particulieren?

Mi-Zohra koopt zeer zorgvuldig in en neemt enkel af van bekende handelaren en bij de bron zelf. Mi-Zohra is dan ook niet geïnteresseerd in het opkopen van edelsteen verzamelingen of collecties van particulieren.

 

Geeft Mi-Zohra ook Edelsteenadvies?

Natuurlijk kunt u altijd een berichtje sturen voor een vraag of persoonlijk advies, u krijgt zo snel mogelijk antwoord.

 

Hoe kan ik mijn stenen het beste verzorgen? (ontladen/opladen)

Lees meer hierover in onze blog

 

VRAGEN OVER Mi-Zohra

 

Heeft Mi-Zohra ook een winkel die je kunt bezoeken?

Mi-Zohra heeft nog geen officiële winkel die je kan bezoeken, wel kan je een afspraak maken om bij mij thuis te komen snuffelen in mijn thuis winkeltje.

 

Hoe duurzaam onderneemt Mi-Zohra?

Mi-Zohra doet haar uiterste best om zo duurzaam mogelijk te ondernemen. Dit betekent ook dat er een aantal keuzes gemaakt zijn die hieraan bijdragen.

Alle verzenddozen en verpakkingsmaterialen zijn gemaakt van gerecyclede materialen. De dozen worden gesloten met papieren tape en het bubbeltjes plastic is biologisch afbreekbaar. Mi-Zohra heeft ervoor gekozen om geen beschrijvingen van edelstenen meer toe te voegen aan de bestellingen. Het uitprinten van edelsteen beschrijvingen zorgde voor onnodig veel papierverbruik wat niet past bij onze opvattingen van duurzaam ondernemen.

Mi-Zohra probeert de transport bewegingen te minimaliseren en daarom worden de pakketten niet dagelijks verzonden. Mi-Zohra  spaart de pakketten zoveel mogelijk op zodat de pakketten hooguit drie keer per week aangeboden hoeven te worden aan de verzendende partij.